≈мблема “еоф≥польського навчально-виховного комплексу

"«агальноосв≥тн¤ школа ≤-≤≤≤ ступен≥в-г≥мназ≥¤"

ƒев≥з “еоф≥польського навчально-виховного комплексу

"«агальноосв≥тн¤ школа ≤-≤≤≤ ступен≥в-г≥мназ≥¤"

„≈–≈« “≈–Ќ» ƒќ «≤–ќ 

 

–≥шенн¤м “еоф≥польськоњ районноњ ради в≥д 06.01.2000 p. був створений “еоф≥польський навчально-виховний комплекс "«агальноосв≥тн¤ школа I-III ступен≥в - г≥мназ≥¤"

 

√≥мназ≥¤ - середн≥й загальноосв≥тн≥й заклад осв≥ти дл¤ обдарованих ≥ зд≥бних д≥тей

 

ћета г≥мназ≥њ:

 

«авданн¤ г≥мназ≥њ:

 

√≥мназ≥¤ гарантуЇ :

  1. ќволод≥нн¤ необх≥дними навичками з обовТ¤зкових предмет≥в.
  2. Ќеобх≥дну ≥ндив≥дуальну педагог≥чну п≥дтримку.
  3. «агальноосв≥тню п≥дготовку п≥двищеного р≥вн¤.
  4. ќволод≥нн¤ навичками науковоњ роботи.
  5. ¬ивченн¤ двох ≥ноземних мов (англ≥йськоњ та н≥мецькоњ).
  6. ћожливост≥ вибору зм≥сту осв≥ти в≥дпов≥дно до проф≥л≥в навчанн¤ : сусп≥льно Ц гуман≥тарного, ф≥лолог≥чного, природничого.
  7. —п≥впрацю на р≥вн≥ партнерства м≥ж учителем ≥ учнем.

 

ѕроблема, над ¤кою працюЇ
педагог≥чний колектив Ќ¬  :

Д—творенн¤ спри¤тливих умов дл¤ всеб≥чного розвитку особистост≥ учн¤Ф

—кладов≥ частини :
”правл≥нська проблема:
Дƒемократизац≥¤ та гуман≥зац≥¤ внутр≥шк≥льного контролю в умовах г≥мназ≥њФ

¬иховна проблема:
Дќсобист≥сно ор≥Їнтоване вихованн¤ ¤к важлива умова формуванн¤ активноњ громад¤нськоњ позиц≥њФ

ѕсихолого† - педагог≥чна проблема :

Дѕсихолог≥чна взаЇмод≥¤ учасник≥в навчально Ц виховного процесуФ

 

“еоф≥польський Ќ¬  сп≥впрацюЇ з:

 

” 1999 Ц 2001 роках учн≥вський та педагог≥чний колективи “еоф≥польського †Ќ¬ † були учасниками јмерикансько Ц ”горсько Ц ”крањнського проекту Дƒемократизац≥¤ осв≥тиФ

 

ƒиректор школи:
ћовчан Ћ≥л≥¤ —тан≥слав≥вна

«аступник з навчальноњ роботи:
ёзефович √алина јнатолњвна

«аступник з виховноњ роботи:
Ѕун≥на “ет¤на ћиколањвна

«аступник з науково-методичноњ роботи:
ѕетринюк ≤нна ¬асил≥вна

 

“ворче кредо† :

 оли ти вчишс¤ Ц ти лише в≥дкриваЇш дл¤ себе те, що ти давно вже знаЇш.
 оли ти д≥Їш Ц ти показуЇш, що д≥йсно знаЇш це.
 оли ти вчиш Ц ти лише нагадуЇш ≥ншим, що вони знають це так само добре, ¤к ≥ ти. ћи вс≥ вчимос¤, д≥Їмо ≥ вчимо.

–ичард Ѕах

Hosted by uCoz