≈мблема “еоф≥польського навчально-виховного комплексу
"«агальноосв≥тн¤ школа ≤-≤≤≤ ступен≥в-г≥мназ≥¤"
ƒев≥з “еоф≥польського навчально-виховного комплексу
"«агальноосв≥тн¤ школа ≤-≤≤≤ ступен≥в-г≥мназ≥¤"
„≈–≈« “≈–Ќ» ƒќ «≤–ќ
–≥шенн¤м “еоф≥польськоњ районноњ ради
в≥д 06.01.2000 p. був створений
“еоф≥польський навчально-виховний комплекс
"«агальноосв≥тн¤ школа I-III ступен≥в - г≥мназ≥¤"
√≥мназ≥¤ - середн≥й загальноосв≥тн≥й заклад осв≥ти дл¤ обдарованих ≥ зд≥бних д≥тей
ћета г≥мназ≥њ:
- –озвиток ≥ вихованн¤ духовно багатоњ, творчо активноњ особистост≥ ;
- –озвиток обдарованих ≥ зд≥бних д≥тей в ≥мТ¤ збагаченн¤ ≥нтелектуального ≥ культурного потенц≥алу ”крањни;
«авданн¤ г≥мназ≥њ:
- «абезпеченн¤ базовоњ загальноосв≥тньоњ п≥дготовки з гуман≥тарним спр¤муванн¤м, що включаЇ розвиток дитини, ¤к особистост≥, њњ нахил≥в ≥ ≥нтерес≥в;
- –озробка нового зм≥сту осв≥ти, метод≥в ≥ форм навчанн¤;
- ѕошук ≥ в≥дб≥р творчо обдарованих ≥ зд≥бних д≥тей;
- —творенн¤ спри¤тливих умов дл¤ повноц≥нного морального, псих≥чного ≥ ф≥зичного розвитку учн≥в.
- —творенн¤ комфортних умов дл¤ ірунтовного навчанн¤ ≥ всеб≥чного розвитку особистост≥ ;
- —творенн¤ атмосфери п≥дтримки учн≥в ≥ турботи про них, ¤ка б спри¤ла розвитку њхн≥х ≥нтелектуальних, емоц≥йних ≥ соц≥альних потреб;
√≥мназ≥¤ гарантуЇ :
- ќволод≥нн¤ необх≥дними навичками з обовТ¤зкових предмет≥в.
- Ќеобх≥дну ≥ндив≥дуальну педагог≥чну п≥дтримку.
- «агальноосв≥тню п≥дготовку п≥двищеного р≥вн¤.
- ќволод≥нн¤ навичками науковоњ роботи.
- ¬ивченн¤ двох ≥ноземних мов (англ≥йськоњ та н≥мецькоњ).
- ћожливост≥ вибору зм≥сту осв≥ти в≥дпов≥дно до проф≥л≥в навчанн¤ : сусп≥льно Ц гуман≥тарного, ф≥лолог≥чного, природничого.
- —п≥впрацю на р≥вн≥ партнерства м≥ж учителем ≥ учнем.
ѕроблема, над ¤кою працюЇ
педагог≥чний колектив Ќ¬ :
Д—творенн¤ спри¤тливих умов дл¤ всеб≥чного розвитку особистост≥ учн¤Ф
—кладов≥ частини :
”правл≥нська проблема:
Дƒемократизац≥¤ та гуман≥зац≥¤ внутр≥шк≥льного контролю в умовах г≥мназ≥њФ
¬иховна проблема:
Дќсобист≥сно ор≥Їнтоване вихованн¤ ¤к важлива умова формуванн¤ активноњ громад¤нськоњ позиц≥њФ
ѕсихолого† - педагог≥чна проблема :
Дѕсихолог≥чна взаЇмод≥¤ учасник≥в навчально Ц виховного процесуФ
“еоф≥польський Ќ¬ сп≥впрацюЇ з:
- ’мельницьким ≥нститутом б≥знесу ;
- †’мельницьким рег≥ональним ≥нститутом управл≥нн¤ ≥ права;
” 1999 Ц 2001 роках учн≥вський та педагог≥чний колективи “еоф≥польського †Ќ¬ † були учасниками јмерикансько Ц ”горсько Ц ”крањнського проекту Дƒемократизац≥¤ осв≥тиФ
ƒиректор школи:
ћовчан Ћ≥л≥¤ —тан≥слав≥вна
«аступник з навчальноњ роботи:
ёзефович √алина јнатолњвна
«аступник з виховноњ роботи:
Ѕун≥на “ет¤на ћиколањвна
«аступник з науково-методичноњ роботи:
ѕетринюк ≤нна ¬асил≥вна
“ворче кредо† :
оли ти вчишс¤ Ц ти лише в≥дкриваЇш дл¤ себе те, що ти давно вже знаЇш.
оли ти д≥Їш Ц ти показуЇш, що д≥йсно знаЇш це.
оли ти вчиш Ц ти лише нагадуЇш ≥ншим, що вони знають це так само добре, ¤к ≥ ти. ћи вс≥ вчимос¤, д≥Їмо ≥ вчимо.
–ичард Ѕах